631/1

Első napunk, amely minden várakozásunkat felülmúlta, hihetetlenül tartalmasan és szervezetten telt el. Reggel egy korai 7 órás ébredés után reggeliztünk, majd ezt követően buszra szálltunk és elindultunk Fraknó irányába. A svédasztalos reggeli felettébb kiemelkedő minőségű volt. Fraknóban a belső udvar, a vár és az Öregtorony megtekintése után egy kiválóan megszervezett forrás feldolgozást hajtottunk végre Foki Tamás Tanár Úr vezetésével. Az itt tanulmányozott oklevél a Csallóközben fekvő Csütörtökhely 1333 felosztásáról volt hivatott nyilatkozni. Az oklevél elemzése az újraosztott csoportokban zajlott. Az oklevél elemzésének végeztével lehetőségünk adódott  valódi lúdtollal és tintával  való írásra. Ezután visszautaztunk Sopronba, ahol a Fórum Pizzériában elfogyasztottuk étkünket, majd pedig soproni városnézésen vettünk részt, ahol többek között megtekintettük a Tűztornyot, a „Kecsketemplomot”, a Főteret és bejártuk a Várfalsétány egy részét. A városnézést követően egy kortárs tárlatvezetés következett, előbb az Elfeledett Soproniak Holokauszt múzeum majd pedig a kilencedik  huszárezred titkai tárultak fel előttünk. Ezt egy kötetlen szabadidő folytatta, mely Marcinak nem éppen sikeresen sült el, ugyanis a Vársétányon az önkiszolgáló fagylaltozóban a fagylaltgépből hirtelen ömlött a fagylalt és így sikerült egy kicsit nagyobb mennyiséget (fél kilót) vennie. A szabadidő után gyalog tértünk vissza Szieszta Hotelbe, ahol vacsoráztunk, majd összegeztük a napot. Ezután a lenti bárban Ramival együtt elfogyasztottunk egy-egy pohár limonádét, majd nyugovóra tértünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon