Kezdetek 2.0

A megismerkedésünk utáni napon elkezdődött a "kemény" munka.  Reggel meglátogattuk  a várat és a magasságtól való enyhe félelmemet legyőzve a meredek lépcsőn felmerészkedtem az Öreg Toronyba. Utólag belegondolva teljes mértékig megérte.  A kilátás gyönyörű volt.
A csapatok forrásfeldolgozása izgalmas volt,  olyan témát érintett melyet én magam soha nem néztem volna meg közelebbről.  A tollal és tintával való írást is kipróbáltuk,  bár nem igazán állt a kezünkre,  nekem egy nagy tintapaca lett.
A soproni idegenvezetés jó volt, sok olyan kiderült amit nem is gondoltam volna. A rengeteg épület, melyek egymás hegyén-hátán álltak,  majdnem mind műemléknek számított. A diákok által előadott előadások változatosak voltak annak ellenére is,  hogy mindenki már az "utolsókat" rúgta.
A szabadidő lehetővé tette számunkra a város felfedezését, bár egész idő alatt csak pihentünk.
Összefoglalva az egész nap nagyszerű volt,  már várom az elkövetkező négyet is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kőbányáról szeretettel #tb

629/1

532/0